torsdag 6 juli 2017

Fonzie bakom galler.

06/07/17 När Fonzie lämnas själv hemma så stängs ibland dörren till detta rum när Fonzie ibland blir skitsur över att lämnas ensam och hämnas genom att ge sig på enstaka föremål i hemmet.Så en bättre lösning än denna dörr var då en grind så att han fortfarande kan se ut i resten av bostaden och på så vis känna sig mindre orolig.Denna grind har nu studerats av den lille skiten från alla håll och kanter i en tro att han ska lyckas lista ut hur man öppnar denna grind vilket inte skulle förvåna mig när han redan lyckats öppna en stängd hundbursgrind med två olika skjutlås och där Fonzie då stod och såg mallig ut sidan om denna bur när jag kom hem en gång.Så med den bulldoggen så kan man aldrig vara riktigt säker ....


Fonzie själv verkar ha tröttnat på husses olika ideer och försökte tydligen hitta en universiallösning på dörr / grind problemet genom att ge sig ut på Internet.Om han hittade något tips låter jag vara osagt för jag han inte mer än lägga mig för en kort lur i den gosiga sängen när Fonzie lika snabbt övergav den dumma online världen för att också ta sig en liten snabb lur i denna enligt Fonzie aldelles suveräna säng.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar